اعتماد وامید آفرینی مهمترین رسالت روابط عمومی است / روابط عمومی کمک کننده وپیش برنده برنامه های سازمان است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دوره آموزشی توانمندسازی کارشناسان ورابطین روابط عمومی با تبریک 27 اردیبهشت ماه روز ارتباطات وروابط عمومی وقدردانی از فعالیت های انجام شده در حوزه عملکردی سازمان، اقناع سازی وتنویر افکار عمومی، گفت: روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین مردم وسازمان بوده واگر برنامه ها وعملکرد ها بدرستی تبیین وارائه گردد. اعتماد مردم به سازمان بیشتر خواهد شد.
وی نقش روابط عمومی را در پیشبرد اهداف وبرنامه های سازمان، کلیدی توصیف کرد وافزود: دو کار کرد مهم روابط عمومی اعتماد آفرینی در جامعه برای پیشبرد برنامه های سازمان و امیدآفرینی در جامعه هدف از طریق تبیین صحیح و مستمر خدمات نظام در بخش های مختلف است.
صالحی ادامه داد: روابط عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی واطلاع رسانی، نقش تعیین کننده ای در افزایش آگاهی های مردم جامعه، فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و امید آفرینی مردم به کارکردهای نظام دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان با تاکید بر اینکه حوزه روابط عمومی به عنوان بازوان اجرایی مدیریت در سازمان است، تصریح کرد: آگاهی کامل وهمسو شدن همکاران روابط عمومی با تغییر وتحولات پیش روی سازمان واشرافیت کامل روابط عمومی به عملکرد حوزه ها وبخش های مختلف امداد، می تواند در تمامی بخش ها کمک کننده باشد.
صالحی بروز بودن در تمامی بخش ها، نو گرایی، خلاقیت به همراه علم ودانش و حرکت نمودن از سیستم سنتی به روابط عمومی سیستمی و خلاق را لازمه کار روابط عمومی در عرصه کنونی برای دست یابی سازمان به مزیت رقابتی دانست وادامه داد: هنر کار روابط عمومی تزریق روحیه امید در اجتماع وسازمان بوده واین خلاقیت باعث ارتباط گیری موثر بین مردم ودستگاه می گردد.
وی با بیان اینکه کار در حوزه روابط عمومی دلی واعتقادی است، تصریح کرد: نمایش خلاقانه و زیبا از فرهنگ انفاق، احسان، نیکوکاری، مهرورزی ونوع دوستی مردم در اثر بخشی کارکردهای نظام کاملاً موثر است. انتهای پیام/