رسیدگی به 11 هزار و 650 مورد درخواست غیرحضوری در کمیته امداد

کد :
61517
آخرین به روزرسانی :
21 آبان 1402 - 10:24

از پیشنهاد صفحه «رسیدگی به 11 هزار و 650 مورد درخواست غیرحضوری در کمیته امداد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
آینه در رسانه

رسیدگی به 11 هزار و 650 مورد درخواست غیرحضوری در کمیته امداد

در راستای افزایش خدمات غیرحضوری به 11 هزار و 650 مورد درخواست رسیدگی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ روح اله صالحی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین سیاست های کمیته امداد افزایش ارائه خدمات غیرحضوری به نیازمندان است، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان و محرومان خدمات ارائه می کند و امروزه با توجه به گستردگی جغرافیایی و تنوع کمک های مورد نیاز، ارائه این خدمات در بستر سامانه "سها" اجرا می شود.

وی با اشاره به رسیدگی و ارائه 11 هزار و 650 خدمت غیرحضوری در کمیته امداد استان زنجان افزود: در حال حاضر خدمات غیرحضوری کمیته امداد 25 درصد از نرم کشوری بالاست.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در حال حاضر سامانه سها به برخی از سامانه ها همچون ثبت اسناد و املاک، ثبت احوال، حساب های بانکی و ... متصل است و به مرور این اتصال افزایش یافته و استعلام وضعیت افراد دقیق تر می شود تا خدمت رسانی به افراد نیازمند را با سرعت و دقت هرچه بیشتر داشته باشیم.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X