کارکرد روابط عمومی ها امیدآفرینی در جامعه است

کد :
58134
آخرین به روزرسانی :
30 اردیبهشت 1402 - 09:13

از پیشنهاد صفحه «کارکرد روابط عمومی ها امیدآفرینی در جامعه است» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
مشارکت‌های مردمی

کارکرد روابط عمومی ها امیدآفرینی در جامعه است

مهمترین کارکرد روابط عمومی ها امیدآفرینی در جامعه و شکلگیری ارتباط دوسویه با مخاطب است، پس در نهادی مثل کمیته امداد اگر خدمات و طرح‌های مشارکتی کمیته امداد به خوبی معرفی می شود حاصل تلاش روابط عمومی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه ارتباطات و روابط عمومی کمیته امداد که با حضور مدیران ستادی و رابطان خبری شهرستان‌ها برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان دستگاه،مردم و کارکنان است که در استحکام و تقویت این پل هر چه بیشتر تلاش کنیم،گفت: این امر باید مورد توجه تمامی مدیران یک مجموعه واقع شود که با مثلثی از ارتباطات از جمله دستگاه، مردم و کارکنان مواجه هستند.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم روابط عمومی‌ها بازاریابی اجتماعی و شکل‌گیری ارتباط دوسویه با مخاطب است، پس در نهادی مثل کمیته امداد اگر خدمات و طرح های مشارکتی کمیته امداد به خوبی معرفی می‌شود حاصل تلاش روابط عمومی است.

صالحی با اشاره به گستردگی فعالیت روابط عمومی‌های سازمان‌های مختلف افزود: این فعالیت‌ها همیشه در گمنامی انجام می‌شود، هرچند که نقش روابط عمومی در برنامه‌ها و رویدادهای مختلف تاثیرگذار است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به کسب رتبه سوم در حوزه تعامل و ارتباط با رسانه‌ها از سوی کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: قطعا این موضوع در نتیجه ارتباط مفید و موثر روابط عمومی با رسانه‌ها حاصل شده است.

صالحی در ادامه به نظام مند کردن فعالیت این نهاد در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: در انتشار مطالب باید به حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان توجه ویژه شود.

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X