
کارکرد روابط عمومی ها امیدآفرینی در جامعه است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، روحاله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جلسه ارتباطات و روابط عمومی کمیته امداد که با حضور مدیران ستادی و رابطان خبری شهرستانها برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان دستگاه،مردم و کارکنان است که در استحکام و تقویت این پل هر چه بیشتر تلاش کنیم،گفت: این امر باید مورد توجه تمامی مدیران یک مجموعه واقع شود که با مثلثی از ارتباطات از جمله دستگاه، مردم و کارکنان مواجه هستند.
وی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم روابط عمومیها بازاریابی اجتماعی و شکلگیری ارتباط دوسویه با مخاطب است، پس در نهادی مثل کمیته امداد اگر خدمات و طرح های مشارکتی کمیته امداد به خوبی معرفی میشود حاصل تلاش روابط عمومی است.
صالحی با اشاره به گستردگی فعالیت روابط عمومیهای سازمانهای مختلف افزود: این فعالیتها همیشه در گمنامی انجام میشود، هرچند که نقش روابط عمومی در برنامهها و رویدادهای مختلف تاثیرگذار است.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به کسب رتبه سوم در حوزه تعامل و ارتباط با رسانهها از سوی کمیته امداد استان زنجان اضافه کرد: قطعا این موضوع در نتیجه ارتباط مفید و موثر روابط عمومی با رسانهها حاصل شده است.
صالحی در ادامه به نظام مند کردن فعالیت این نهاد در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: در انتشار مطالب باید به حفظ عزت نفس و کرامت مددجویان توجه ویژه شود.