تکریم مومنانه نیازمندان از اولویت های رفتاری کارکنان کمیته امداد است / بررسی، رسیدگی و پاسخگویی به بیش از 13000 در خواست مردمی از طریق سامانه سامد

کد :
55064
آخرین به روزرسانی :
26 آبان 1401 - 14:18

از پیشنهاد صفحه «تکریم مومنانه نیازمندان از اولویت های رفتاری کارکنان کمیته امداد است / بررسی، رسیدگی و پاسخگویی به بیش از 13000 در خواست مردمی از طریق سامانه سامد» به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
حمایت و سلامت خانواده

تکریم مومنانه نیازمندان از اولویت های رفتاری کارکنان کمیته امداد است / بررسی، رسیدگی و پاسخگویی به بیش از 13000 در خواست مردمی از طریق سامانه سامد

رسالت کمیته امداد به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی کشور حمایت از اقشار آسیب پذیر ونیازمندان جامعه با نگاه کریمانه ومومنانه بوده وبر همین اساس شناسایی اقشار نیازمند وارائه خدمات متناسب با نیاز آن ها از طریق بخش های مختلف این نهاد انجام می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با حسین محمدی مدیرکل دفتر عملکرد ارزیابی  عملکرد، بازرسی وامور حقوقی استانداری زنجان با ارائه گزارشی از خدمات مددکاری این نهاد گفت : مهمترین شاخصه های این نهاد انقلابی ومردمی خدمت رسانی به محرومین وتلاش برای توانمندسازی آنان با نگاه تکریمی وعزت بخشی است.

وی افزود: رسالت کمیته امداد به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی کشور حمایت از اقشار آسیب پذیر ونیازمندان جامعه با نگاه کریمانه ومومنانه بوده وبر همین اساس شناسایی اقشار نیازمند وارائه خدمات متناسب با نیاز آن ها از طریق بخش های مختلف این نهاد انجام می شود .

صالحی با بیان اینکه بر اساس آمارهای موجود در هفت ماهه سال جاری بیش از 13 هزار در خواست از طریق سامانه پاسخگویی مردم ودولت (سامد ) به این نهاد ارسال واز طریق مددکاران خانواده این نهاد، بررسی و پاسخگویی لازم ارائه شده است، افزود: به ‌منظور ارزیابی استحقاق متقاضیان دریافت خدمت از این نهاد و ارائه خدمات به افراد واجد شرایط بررسی‌های لازم از طریق مددکاران خانواده انجام‌شده و در صورت تأیید نیازمندی در فرآیند رسیدگی و خدمت‌رسانی قرارگرفته و خدمات موردنیاز آنان با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و منابع موجود با راهبرد توانمندسازی به آن‌ها ارائه می‌شود.

صالحی به استقرار  سامانه امداد هوشمند و کارآمد (سها ) با هدف کاهش مراجعات، افزایش سرعت  وکیفیت در فرآیند پذیرش وخدمت رسانی به مددجویان عزیز تحت حمایت ونیازمندان اشاره کرد وادامه داد: این سامانه با اتصال هوشمند به پایگاههای اطلاعاتی فرآیند بررسی افراد متقاضی خدمت را در زمینه های استعلام تسهیل کرده او در زمینه سرعت بخشی در پاسخگویی به مراجعین بسیار اثر گذار است.

مدیرکل کمیته امداد استان به دیدارهای چهره به چهره با مردم ونیازمندان در قالب ملاقات مردمی میز خدمت مشاوره های مددکاری وحقوقی اشاره وادامه داد : ملاقات مردمی این نهاد در اداره کل و دفاتر 14 گانه این نهاد به صورت مستمر در طول سال انجام و میز خدمت جهادی نیز در ایام ومناسبت های خاص در مصلی های نماز جمعه، مساجد با رعایت حفظ عزت نفس تکریم مراجعین  بر پامی شود .

مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی وامور حقوقی استانداری زنجان نیز با قدردانی از اقدامات اثر بخش کمیته امداد در بحث محرومیت زدایی، توانمندسازی و تکریم نیازمندان و رعایت حقوق شهروندی، گفت: تعامل بسیار خوبی مابین کمیته امداد استان با استانداری زنجان در راستای تحقق حقوق شهروندی به ویژه طرح تکریم نیازمندان وجود دارد. انتهای پیام/

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)
X