تکریم نیازمندان و مراجعین از اولویت های رفتاری کارکنان کمیته امداد است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با حسین محمدی سرپرست مدیریت ارزیابی عملکرد وحقوقی استانداری زنجان با اشاره به برخی از اقدامات و خدمات این نهاد در حوزه رسیدگی و خدمت رسانی به خانواده های عزیز تحت حمایت و اقشار نیازمند،گفت: تکریم نیازمندان و مراجعین از اولویت های رفتاری کارکنان کمیته امداد بوده و به همین منظور و اعمال مدیریت صحیح در این بخش وتسریع در رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های مردمی، اجرای نظام مددکار محوری واستقرار میز خدمت در دفاتر کمیته امداد استان زنجان از اقدامات صورت گرفته در این بخش بوده و با همین رویکرد پیگیری و پاسخگویی به درخواست های مردمی با جدیت در این نهاد دنبال می شود.
وی با اشاره به اینکه رسالت اصلی کمیته امداد مقابله نظام مند و هدفمند با پدیده اجتماعی فقر با نگاه و راهبرد توانمندسازی و فراهم کردن زمینه استقلال اقتصادی و معیشتی اقشار نیازمند است، گفت: به منظور ارزیابی استحقاق متقاضیان دریافت خدمت از این نهاد وارائه خدمات به افراد واجد شرایط، تمامی درخواست های واصله از طریق مددکاران خانواده وکارشناسان مربوطه با سرعت ودقت بررسی و پاسخگویی لازم انجام می شود.
صالحی با بیان اینکه در کنار مراجعه حضوری افراد برای دریافت خدمت از این نهاد، پذیرش درخواست های مردمی به صورت غیر حضوری از طریق سامانه های الکترونیکی راه اندازی شده از اقدامات حوزه پذیرش ومددکاری در این بخش است، افزود: سامانه جامع امداد هوشمند وکارآمد (سخا) با هدف تسهیل در روند رسیدگی وپاسخگویی به درخواست های مردمی وکاهش مراجعات حضوری برای دریافت خدمت از اقدامات این نهاد در این بخش بوده است. انتهای پیام/